Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2024/08/31

Odznáčky do klopy pro všechny!

Jsem zastánce toho, že každý outfit si zaslouží malé zpestření, no ne? Ještě na střední a vysoké jsem chodila s velkými a barevnými plackami, které stále ještě mám v krabici, a podle druhu akce je ještě vynesu. Ale vzhledem k tomu, že teď pracuji v kanceláři a se seniory, přešla jsem na odznáčky a připínací piny. Do mojí malé sbírky jsem teď koupila další pětici z malého online obchůdku And-joy.cz . Až později mi došlo, že jde v podstatě jen o překup z Etsy, Temu apod., ale pro mě, která nerada nakupuje ze zahraničí, je tohle varianta pohodlnějšího nákupu. Navíc, alespoň ty náramky vypadají ručně vyráběné, tak přinejmenším malá podpora českého výrobce. Co vy nosíte pro zpestření garderoby? Nebo jste zastánci, čím jednodušší, tím lepší?

1 komentář:

  1. Mám tady na ně vyhlazenou jednu zavírací dózu od svíčky, kde je mám schované a čas od času nějaký vytáhnu. :) Hodně jsem jich dostala jako součást dárků, pár halloweenských jsem si pořizovala vloni.

    OdpovědětVymazat