Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2024/09/01

One Piece - Globus - Take Me Away

One Piece je teď samozřejmě velmi diskutované téma ve většině světa. Na Netflixu vznikla hraná adaptace, anime má letos 25 výročí, a v česku začala vycházet manga. Moji knihovnu už prvních pár vydaných dílů zdobí a na anime jsem se začala dívat znovu od začátku. Aktuálně jsem u Water 7 ságy a zdárně pokračuji dál. Video, které přikládám je vytvořené loosecontroi, který dělá za mě ta nejlepší AMV, která existují. Navíc se věnuje jedné z nejzajímavějších postav, a tím je Ace! Jeho příběh samozřejmě znám, i když jsem jeho závěr v anime ještě neviděla. Ale k pláči mi tohle video úplně stačí... Takže spoiler:

Žádné komentáře:

Okomentovat