2019/01/26

Kinder mánie se vrací

Zdravím vás, drazí a milí, vítejte u dalšího reportu ze života. Jistě měl každý z vás dobu, kdy si v trafice nebo obchodě kupoval Kinder vajíčka, nemám pravdu? Doma honem rozbalit, zhltnout čokoládové vajíčko a honem se podívat, co jsme si koupili za hračku. Bylo to úžasný, skvělá čokoláda a něco navíc v podobě hrocha nebo roztomilého netopýra (to jsou hračky, které si vybavuji nejživěji, protože byly opravdu skvělý). No a já těmto malým figurkám propadla znovu (no jo, jsem dítě) :D 



Díky mému drahému Geocachingu jsem začala všude (jako opravdu všude, v každé krabičce, pokud není micro, je vždycky nějaká alespoň jedna) objevovat hračky nebo žluté obaly s figurkami uvnitř. Na jednu stranu jsou super, zvlášť v krabičkách určených pro děti (takových je taky spousta, a to je pak krabička narvaná k prasknutí). Ale na druhou stranu... Musím se přiznat, že v mnoha ohledech je taková hračka v geocachingové krabičce pěkně otravná, zvlášť, když je nějak poškozená nebo nekompletní. Nicméně, někdy jsem našla figurku, která se mi na místě líbila, a tak jsem ji vyměnila za nějakou jinou pitomůstku z mé sbírky a odnesla si ji domů. Jednou si tak sednu k počítači a hledám, co lidé, kteří Kinder sbírají (o tom, že jsou, jsem ani na vteřinu nepochybovala), s figurkami dělají a jak si je vystavují. Bylo to pro mě trochu zklamání. Po vzoru vystavovatelů postcrossingu, kteří si po zdech dělají pavučiny a pohlednice věší na kolíčky, nebo sběratelů CWG, kteří mají po celých pokojích vitríny, jsem čekala něco podobného i u sběratelů Kinder figurek. Bohužel, v Česku jsou figurky spíše zabalené do sáčků a umístěné v krabičkách. Tak to asi dopadá, když toho máte prostě moc... No a já si takhle jednoho dne koupila Kinder vajíčko a už to šlo z kopce. Musím se bránit, že nejprve šlo pouze o inspiraci ke kešce (kterou možná v budoucnu i dám dohromady, ale to se teprve uvidí). Pak šlo ale pouze a jedině o můj hloupý zvyk křečkování, sbírám mangy, pohlednice, turistické známky, kešky (jako statisticky, žádnou nedávám do ignore listu), a já nevím co ještě a k tomu aktuálně přibývají figurky z Kinder. Prozatím jsem na tom dobře. Už jsem našla hodně lidí, kteří sbírají vážně úplně všechno, figurky, hračky, puzzle, BPZ (to jsou ty návody, co v každém vajíčku najdete, cool co?). Já se prozatím přikláním k variantě kolekce figurek, které se mi líbí. Aktuálně mám kompletní kolekci Šmoulů z posledního filmu, kolekci z kresleného seriálu Miraculous (Kouzelná beruška) a nyní mám z půlky posbíranou kolekci žen z DC komiksů. Je to fajn a mě se to líbí, snad se to jednoho dne nezvrhne v něco, co jsem nezamýšlela. Pokud jsem vás nakazila :D nebo jste prostě jenom zvědaví, doporučuji stránku Kindermánie. Třeba se vám doma povede nějaké figurky najít a tady je můžete i prodat :) Tak se mějte přátelé a kamarádi a žijte blaze s Kinder Surprise <3

Žádné komentáře:

Okomentovat