2024/05/27

(Anime)festovní víkend

Z posledního článku jistě víte, že jsem víkend strávila na brněnském Výstavišti, kde probíhal již devatenáctý ročník Animefestu. Já se této taškařice účastním pravidelně již od roku 2010 jako návštěvník, třetí rok dobrovolně vypomáhám jako org v hlídkách, a jsem nesmírně potěšena, že letos jsem byla povýšena na pozici senpaie v zácviku, tedy dohlížitele nad řadovými hlídkami ve zkušební době, dalo by se říct :) Víkend byl naprosto úžasný. Sice jsem díky časové vytíženosti vyčerpaná, nevyspaná a dehydratovaná, díky počasí promočená a vymrzlá, a díky lidské hlouposti a sobeckosti trochu rozezlená, ale jinak jsem happy jak dva grapy. Seznámila jsem se s úžasnými novými lidmi, setkala jsem se s kamarády z řad orgů, i starými dobrými přáteli ještě z doby studia, které jsem už nějakou dobu neviděla. A co je hlavní, bez toho by dušička Saiko neměla klid, utrácela jsem peníze. 


První den jsem si nakoupila Animefestní merch a nechala udělat nové (malé a rozkošné) tetování, druhý den jsem navštívila stánky s mangou a nechala si namalovat portrét, a třetí den jsem navštívila módní koutek a koupila si stylovou králičí kabelku :) Pokud nad návštěvou Animefestu jenom zlehka uvažujete, rozhodně se nehte stáhnout mým nadšením a příští rok přijeďte do Brna. Nebude to totiž jenom tak ledajaký ročník, bude výroční, 20. ročník Animefestu. A díky hlasování návštěvníků bude tématem příštího roku retro jízda, takže budeme vzpomínat na předešlé ročníky. Já sama již vzpomínám na můj nezamilovanější rok 2015, který nesl téma škola: šprti (řád) versus gauneři (chaos), tenkrát zvítězil řád :D Od té doby se leccos změnilo, ze dvou frakcí máme čtyři (vyznavači, tvůrci, hráči a parťáci), a ke dvěma původním maskotům (Mališka a Rohan) se přidaly Trap a Strachkvasa (jejich jména si pamatuji jenom díky Animefestní hře, kde jsem díky vyjmenování všech získala bod) :D Takže závěrem: dorazte, bude to stát za to! <3

3 komentáře:

  1. To vypadá na perfektně strávený víkend! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Já byl na Animefastu jen jednou, kdysi dávno, mohlo mi být tak 14-15 překecal jsem mámu abych tam mohl jet, nakonec souhlasila a jel jsem tam s babičkou, bylo to super a k tomu tam za mnou přijeli dvě z Akatsuki Team Cz do Aiko jsem byl zamilovaný a i Lio jsem viděl osobně, byl to cosplay team z Brna a já si s nimi tak rok psal dopisy a proto jsem chtěl do Brna, abych viděl Aiko osobně, jenže už je to mnoho let co se rozpadly.... A od té doby jsem tam už nikdy nebyl, navíc vstupenky jsou na mě moc drahé a ani nevím proč jsem tam už nikdy nebyl... To je dobrá otázka...

    OdpovědětVymazat