2024/05/23

Víkendové řadění

Milí a zlatí, co plánujete na tento víkend? Skalní fanoušci, jako jsem i já sama, jistě ví, že od pátku do neděle probíhá v Brně Animefest. Nejstarší con v Česku, zaměřený na japonskou mangu a anime, letos slaví 19. ročník a já jsem velmi pyšná, že jsem již 13. let součástí této úžasné akce. Se svými bohatými zkušenostmi mohu Animefest všem moc doporučit. Je to akce bohatá na zážitky, filmy, přednášky, obchody, jídlo, a samozřejmě také nové přátele všeho druhu. Znáte Animefest? Navštěvujete ho pravidelně jako já? Nebo jste o účasti alespoň přemýšleli? Dejte vědět, jestli se s někým z Vás na brněnském výstavišti třeba potkám :) 



1 komentář:

  1. Brno mám poměrně dost hodně z ruky (v podstatě přes celou republiku), takže jsem na AF byla všeho všudy třikrát ... ale vždycky to stálo za to! 🙂

    OdpovědětVymazat