Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/02

Život je jen hra, ale málo kdo jí umí hrát správně!

Ohaio mina! Všechny vás moc moc moc zdravím. Dnes jsem měla vcelku příjemný den. Máti dnes byla vyjímečně v práci a já měla celý den dům pro sebe. Do asi dvanácti jsem tak chodila po cizích bločcích a po obědě (vynikajícím bramborovém guláši ^^) jsem se vydala za svojí nee-chan Zisi... nejdřív jsme byly hodinu u ní a čekaly na jejího bráchu (přičemž ona uklízela a byla strašně šikovná ^^) a pak jsme tak nějak došly k nám... tady jsme si vzaly můj noťásek a začaly psát novou-starou povídku. Je na motivy Naruta a bude to střední škola... ale naprosto originální... doufám ^^ No nic děti moe, loučím se s Vámi a jdu něco dělat ^^ Páá...
..Vaše Saiko-chan ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat