Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/30

Úsměvu si ceníme, jen když není falešný...


Ohaio mina! Takže, zbývá mi poslední hodina ve škole, a pak rychle na oběd a domů. Tam se musím naučit do sociální péče, a pak se snad bude něco dít. No, uvidíme. Každopádně, děti moje, plánuji nový design a tentokrát to nebude nic animovaného, ale bude to fotka, možná moje, ale pozitivní na tom bude, že nebudu mít hlavu :D Mám to naplánované úplně do detailu, jak chci, aby to vypadalo. Uvidíme, jestli to dodržím :D Brzy se Vám zase ozvu, všem krásný zbytek dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat