Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/04

Nikdo nemá nárok na to, aby mi určoval jak mám žít!

Ohaio mina! Dneska mám opravdu krásný den. Začínalo to tím, jak jsme jeli se Zisi-chan ráno autobusem. Pak k automatu pro ranní dávku horké čokolády a rychle na hodinu matematiky. Testíček z kompexních čísel dopadl ZA JEDNA! A ještě k tomu jsem byla nejrychlejší ze třídy ^^ No pak nuda až do zdravky, kde se psal další testík... tam jsem dokopala dvě otázky, tak se ještě uvidí a nakonec dvě hodiny PECky, kde jsme převlíkali postel s pacientem. Zabít Elis, která si ústavičně na něco stěžovala ^^. Teď jsem dodělala naprosto debilní úkol do matiky a ještě se rychle naučím na zítřejší OSV a pomalu si začnu v hlavě uspořádávat, co napíšu zítra do slohovky ^^ no nic děti moe... se všemi se s Vámi loučí...
...Vaše Saiko-chan ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat