Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2024/08/15

Královská hra

První díl série jsem si pořídila kdysi dávno na Animefestu. Přečetla jsem si první tři díly, a pak najednou sérii na několik let odložila :D No, stane se. Ale série je konečně dočtená, takže ji pojďme zhodnotit a uzavřít.

"Někdo, kdo si říká Král, začne přes mobily posílat tajemné SMS-ky žákům jedné třídy. Posílá jim úkoly, které musejí splnit. Kdo je nesplní – zemře. Zpočátku je to čistě legrace, ale jen do chvíle, kdy přijde první smrt. Pak už je to souboj s časem. Odhalí se dřív totožnost Krále, nebo umřou další lidé?"


Moje hodnocení? Série na první dobrou zaujme. Střední škola, kamarádství, lásky... A pak najednou slzy, krev a smrt. Úkoly jsou postupně stále zvrácenější a počet spolužáků se snižuje. Zvrat se mi moc líbil a tajemno okolo Krále mě bavilo. První tři díly, pak to šlo z kopce. Autor se asi nechal unést nebo si nevěděl rady, jak to ukončit, ale finální odhalení smyslu Královské hry skončilo jako velké zklamání. Totálně promrhaný potenciál. Čtenář nemá moc času vybudovat si k postavám nějaký vztah, protože kapou jako mouchy, ale měla jsem ráda kamaráda hlavního protagonisty, Naoju, který je takový ten typický loajální pejsek :D Nejvíc srandovní mi ale přišlo zjištění, že autor pojmenoval hlavní postavu po sobě, dobře, Nobuaki :D Kresba byla dobrá, ale nejsem úplně fanoušek takových těch afektovaných scén, které jsou kreslené až přehnaně, a tahle manga jich měla dost. Královská hra má další tři série, které u nás ale nevyšly, anime a nějaké novely, ale to ať si užije někdo jiný. 

2 komentáře:

  1. Viděla jsem anime adaptaci a stála dost za starou belu ... předloha na tom ale evidentně o moc lépe není. 😅

    OdpovědětVymazat