Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2024/08/06

"Dobar dan." "No nazdar!"

Jsou dny, kdy si přejete utéct někam daleko, kde se k Vám vaše problémy nedostanou. Já jsem aktuálně od svých problémů nějakých tisíc kilometrů daleko (Chorvatsko), a možná bych raději byla doma :D U moře jsem hodně dlouho nebyla a uznávám, že plavání ve slané vodě mě strašně baví. Ale je tu víc věcí, ze kterých nadšená úplně nejsem. Apartmán, ve kterém bydlíme je moc roztomilý, v malém městečku, s točitým schodištěm a popínavým vínem všude po zdech, ale já spím na nepohodlném gauči, což mi dost vadí. Lidi jsou tu neuvěřitelně hluční, od rána vysedávají v kavárnách a křičí po sobě, a domluvit se tu, je pomalu nadlický výkon. Ostatní turisti jsou úplně všude a nechávají za sebou nehorázný binec. Vedro je tu k padnutí a příroda je vyschlá na troud. A cesta sem (autem) trvala čtrnáct hodin! (Už jste někdy stáli v sedmdesáti kilometrové koloně?) Jednu věc ale obdivuji, i když prozatím z dálky, a to jsou ty hory. Když jsme přijížděli k pobřeží, jeli jsme kouzelnými serpentýnami, takovými těmi úzkými, kam se vejde jedno auto a pod vámi je hluboký sráz. Vím, že je to děsivý, ale byl to super adrenalin a výhled byl geniální. Protože dělám geocaching, chystám se na výšlap, kde si odlovím pár krabiček a zároveň se vyškrábu na nějaké panorama. Jsem nadšená a zároveň rozladěná, a uvolněná, a unavená. A hlavně se mi stýská po těch mých chlupatcích doma! Doufám, že bude tahle dovolená probíhat příjemně, abych se v životě trochu zklidnila, srovnala a odpočinula. Že uvidím něco zajímavého, na co budu s láskou vzpomínat. A hlavně si přeju, abych už byla zase doma :D

4 komentáře:

  1. Stejné pocity jsem z Chorvatska měla i já. Ale musím říct, že výlet do hor Velebitu byl nezapomenutelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hory tady jsou nádherný. Plánuju si udělat nějaký výlet, sama, bohužel, protože všichni ostatní jsou jenom "moře, moře," a mě to moc nebaví. Ale ty hory, pevnosti a kostelíky, to je fakt krásný <3

      Vymazat
  2. Čím jsem starší, tom hůř ty vlny veder zvládám, takže už mě to ani nějak neláká, jet do ještě většího vedra. :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu naprosto rozumím, taky už ty vedra zvládám pořád hůř a hůř, takže odpoledne ven vůbec nechodím, protože je to fakt masakr těch 35°C.

      Vymazat