Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Anime: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí předchozí

2024/02/09

Fast X

Česky: Rychle a zběsile 10
Hodnocení: 3/5
Film začíná vzpomínkou na brazilského narkobarona Reyese, který byl oloupen a také zabit v polovině ságy, a kterému ve známých scénách nově přibyl syn jménem Dante. Ten se po deseti letech vrací, aby uskutečnil svou pomstu na Dominikovi, jeho rodině a blízkých. Hlavní myšlenka je v podstatě jasná a logická, ale film jako celek je kostrbatý a neforemný. Série si drží zlaté evergreeny: do rodiny s velkým R přibývají další členové, akční a automobilové scény popírají přírodní zákony, a mrtvé postavy vstávají z hrobů. Nebaví mě, že postavy se postupně rozdělují na menší skupiny a vzdalují se na všechny světové strany, takže je v těch scénách docela maglajz. A celý film naprosto zabil otevřený konec, které já z hloubi duše nenávidím. Plusové body film získává za roli Danteho, kterého hraje Jason Momoa. Tohoto herce mám všeobecně ve velké oblibě (už od Atlantidy), a aktuálního psychopata hraje opravdu bravurně. A k tomu všemu ten šatník! Také se mi líbí návrat Charlize Theron, jejíž postava Cipher sehrála moc pěknou bojovou scénku s Letty. A i když se mi nelíbí otevřený konec, těším se, že se v dalším díle znovu objeví Hobbs & Shaw. Film by možná mohl dostat i čtyři hvězdičky, ale to by předchozí díly nesměly celou sérii stáhnout tak moc dolů. Snad už bude desátý díl část druhá poslední film ságy, už by si to zasloužila. ČSFD profil.

Žádné komentáře:

Okomentovat