Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/17

Víkend končí, všechno jančí a já jdu... jíst

Ohaio mina! Víkend uběhl jako voda a máme tu opět neděli večer. Opět nás čeká únavné pondělí, kdy budeme všichni vstávat. Ale já se vrátím ke klidnému víkendu. Jak probíhal? Pro mě a mojí drahou maminku to byl filmový víkend. Stáhla jsme moc, moc filmů a koukaly jsme celý víkend. Konečně jsem měla možnost vidět Percyho Jacksona, Posledního vládce větru nebo Alvina a Chipmunky. Vrrr :D No a k tomu se přidala i skvělá návštěva mojí nee-chankou. Napsaly jsme kapitolku ke Střední a moc jsme se pobavily. Já osobně jsem se musela učit pouze do dvou předmětů. Do matiky jsem si zopakovala komplexní čísla, ze kterých bychom měli zítra psát a do pedagogiky jsem se učila lůžko a ošetřovací jednotku, Jashinžel, tím způsobem, že si z toho absolutně nic nepamatuju, dobrý no :D Pro dnešek se s Vámi loučím a jdu se napapkat, jelikož se hlásí žaludek.

Žádné komentáře:

Okomentovat