Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/21

Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid ^^

Zdravím Vás děti moje. Omlouvám se, že jsem se delší dobu neozvala, ale mám toho moc. Hlavně do školy. Testy, zkoušení a tady ty hova*iny. Pozitivní je, že už nepropadám z angličtiny, za dva týdny se mi změnil průměr z 4,48 na 3,06... takže jsem moc spokojená :) Co se týká víkendu, bude také nabitý. S maminkou jedu ke strýčkovi na neplacenou brigádu -.- a k tomu musím ještě svojí nee-chance udělat design se Soul Eaterem ^^ Teď se s Vámi loučím, jdu si udělat úkol do matiky a naučit se tu pedagogiku.

Žádné komentáře:

Okomentovat