Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/13

Sluncem prolitý mračný den...

Ohaio mina! Jsem moc ráda, že jsem opět na vlně s Vámi. Co k dnešku říct? Dnes byl den/ne den. Ráno probíhalo rychle. Jediné co ho kazilo byla děsná kosa. Dopoledne jsme se školou strávili ve Scale na filmu "3 sezóny v pekle" můj názor je asi takový: "Fajn, viděla jsem, ale už nikdy víc!" Děvčata mě potom pozvaly na jídlo a o půl druhé jsme se s Bětuškou vydaly vláčkem domů. No a doma? Doma to začalo. Moje maminka mi dala najevo, že bych měla začít plnit sliby a nahnala mě do pokoje, který jsem musela uklidit. Kde jsou ty doby, kdy do mého pokoje nestrčila ani nos a řekla: "To je tvůj pokoj, dělej si co chceš." No a jinak pohodička. Od hodně lidí, jsem slyšela, že moje nové vlásky jsou super a melír mi sluší, takže jsem moc moc spokojená ^^ A teď se jen dodívám na Ulici, pak se juknu na Dokonalý svět a půjdu se psychicky připravovat na zítřejší nástup na sedmou do školy. Uff... tak jo... prozatím se s Vámi loučím děti moje ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat