Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/14

Horká a mléčná čokoláda... :D

Člověk by řekl, že jde všechno snáz, když věcem rozumí, ale někdy je to složitější, než se zdá. Přeji Vám melancholický večer. Co k dnešku říct? Strašně únavný den. Ráno jsme vstala a zjistila, že v celým baráku nejede topení. Můj argument: "Dneska mě z postele nikdo nedostane!" moje maminka nevzala v potaz a tak jsem vyrazila na sedmou do školy. Pár zbytečných hodin bylo, ale největší legrace byla, když se "N" začala hádat s angličtinářkou. Jako moc komedie! Dopoledne se mě snažila "B" zatáhnout do Vaňkovky, ale jelikož jsem neměla prašulky, nemohla jsem se účastnit. Škoda... Každopádně se absolutně netěším na zítřek. Sice ráno pojedu se svojí nee-chankou, ale píšeme zítra dva testy a já se to jdu teprve teďka učit. No nic, mizím. Loučím se s Vámi děti moje a jdu mučit svoje mozkové buňky ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat