Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/25

Umím skvěle utrácet cizí peníze...



Ale ani utrácení vlastních mi nedělá problémy ^^ No nic, zkrátím to, mám velice dobrou náladu, neboť jsem dneska byla na nákupech. Ano, už zase ^^ Prošla jsem Tesco, CA, New Yorker, Barviče a Novotného, ťamany ^^ A zašla jsem si do kavárny ve Vaňkovce, kde jsem si dala vynikající horkou čokoládu ^^ Ale co byl úplně největší gól dneška, byla moje návštěva Náměstí Svobody, kde jsem konečně na vlastní oči viděla náš nový Orloj. Děcka, to byla komedie, jedné holce a klukovi se v jedné z těch děr sekly ruce, jak lovili skleněnku, a pak se o ni ještě hádali. No prostě komedie ^^ Jdu poklidit nové oblečení a boty, a pak se půjdu uložit k televizi. Mějte se tu krásně děti moe ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat