Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/24

Cvokhaus je jen jinak pojmenovaný ústav ^^

Ohaio mina! Takže máme tu víkend a já se chystám zítra do města. Ano, je to tak, jsem tam každý den a o víkendu tam jedu znova ^^ Zajdu si do Tesca a ještě se musím rozhodnout, jestli si zajdu do Vaňkovky na výstavu brněnské Komety a nebo si zajdu něco koupit k ťamanům. Každopádně přejděme ke srozumitelnějším věcem. Konečně mám doma kosmetický stolek zakoupený na Aukru a musím říct, že jsem nadšená. Pokoj sice ještě není plně a kompletně předělaný, ale už se to rýsuje. Bílý, bezvýrazný stoleček jsem ozdobila jakousi umělou kytkou s růžovými květy, ale uvažuji o tom, že to asi předělám ^^ To víte, já "milovnice" růžové ^^ Jediná věc, na kterou ještě čekám, je onen sedací pytel, který by měl přijít během příštího týdne. No a kalhoty na jógu už odeslali, takže si jen počkám, až dojdou ^^ Jinak školička dneska nuda, ale dostala jsem jedničku z pedagogiky a občanky, a dvojku z matiky, takže jsem spokojená. No nic, loučím se s Vámi děti moje ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat