Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/22

Slunce se cení jinak na poušti a na severu...

Děti moje, musím vám popovídat, copak se zase odehrává v mém životě. Včera se u nás na škole psali testy Scio, psali je jen čtvrťáci a proto prváci až třeťáci dostali volno. Většina tříd šla do města nebo na exkurze. Naše třídní nám dala volno, a tak jsme byli doma. Já studovala na internetu písničky, pak jsem je stahovala do počítače a nakonec je přetahovala do mobilu. Tak to probíhalo od osmi od rána do asi tří odpoledne ^^ Dnes jsem měla tu čest poctít školu svou přítomností už v sedm ráno a moji přítomnost si bude užívat až do jedné. Pak plánuji výjezd domů a k večeru do města pro stolek, z čehož jsem moc nadšená ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat