Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/19

Aukruju, aukruju a ono ejhe, já nakupuju :D

Kdo nechápe nadpis, tak jsem si procházela Aukro.cz a rozhodovala se, co si nakoupím do pokoje, který budu přestavovat ^^ No a najednou jsem si všimla, že tam, kde je napsáno Kup teď, já kupuji ^_^" K mému štěstí jsem koupila pouze tři věci. Naprosto kawaii sedací pytel, kosmetický stolek se zrcadlem, který si přeju už od sedmi let ^^ a naprosto úžasný kalhoty na jógu... asi začnu dělat jógu ^^ No, teď si jdu po týdenní nemoci nachystat věci do školy a pak se půjdu najíst ^^ Zatím se tu mějte děti moje a užijte si zbytek večera...

Žádné komentáře:

Okomentovat