Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/08/28

Zase nebude žádnej spánek...

No ano, děti moje, je to tak. Dneska se zase nejspíš nevyspím, neboť ke mně dnes opět přijde moje nee-chan a budeme psát :) Všichni už dobře znáte Zisi-chan, z toho, co tu o ní vyprávím, by se dalo říct, že je slavná :D Každopádně je to můj nejmilejší človíček. Vždycky, když jsme spolu, tak se strašně moc nasmějeme a to je podle mě ta nejlepší věc. Mám Zisinku moc ráda. No a jinak co se bude dneska ještě dít? Teď se půjdu najíst, pak přidám pár článků, nejspíš hudbu a pak budu vyčkávat svojí nee-chan. Tak se tu zatím mějte, děti moje.

Žádné komentáře:

Okomentovat