Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/08/28

Téma týdne: Hudba

Hudba, to je nedílná součást mého života. Bez té bych asi život psychicky nezvládla. Hudbu mám ráda asi kvůli tomu, že jsem její součástí. Zpívám, strašně ráda a lidi kolem říkají, že i dobře, tak snad jo :D Navíc, sprcha by mohla vyprávět :D Ale hlavně jsem člověk, který nesnáší ticho. Když jsem venku nebo doma, musí prostě něco hrát. Ať už mobil nebo rádio. No a poslouchám. Doma poslouchám Hitrádio Magic Brno, správně "Brno 4ever" :D No a venku především openingy a endingy z různých anime a písničky z filmů a seriálů :D Ale poslední dobou mám asi tak nejradši Lásku v housce :D

Žádné komentáře:

Okomentovat