Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Anime: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí předchozí

2024/09/29

Horká čokoláda a dýňová svíčka

Zrovna dnes jsem u Saku na blogu psala, jak se mi líbí změna atmosféry po povodňových deštích. Jsem sice letní dítě, ale tento podzim na nás dolehl plnou svojí vahou. Po ránu už je chladno, takže jsem vytáhla svoje milované svetry, punčocháče a teplé ponožky. Po tom, co mi tento měsíc přišla výplata, jsem navíc měla nákupní horečku, koupila jsem si dvě nová saka, dlouhé kalhoty a v Tigerovi dýňovou utěrku. Obnovila jsem tradici každodenního čajového rituálu, a pokud je málo práce, zajdu si kousek od práce do bistra, kde dělají vynikající horkou čokoládu s kakaem, skořicí a malými marshmallow. Samozřejmě se sluchátky na uších, kde hrají již tradičně soundtracky z anime. Navíc, ošklivé počasí je ideálním prostředím pro čtecí maratony, doprovázené hudbou z gramofonových desek a vůní ze svíček. To je mimochodem moje velká posedlost. Miluji nakupování nových svíček, ale musím přiznat, že mám svoje standardy, a ten nejdůležitější je, že musí být z přírodního vosku! Vezmu to trochu jako propagaci a hodím sem odkazy na moje tři nejoblíbenější lokální výrobce svíček: ByChristie, Design by Luci a Miluj. Tím, že jde o malé výrobce, jsou samozřejmě neustále vyprodaní, ale když se poštěstí, jde opravdu o nádherné a voňavé kousky. Jak jste na tom vy s podzimní náladou? Máte tuto sezónu rádi, nebo jste se netěšili? 

Žádné komentáře:

Okomentovat