Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2024/07/21

Není čas ani dýchat...

Horké dny jsou známkou léta, to všichni asi víme. Já mám teplo ráda, ale uznávám, že aktuální vedra jsou už dlouhou dobu, a chybí mi alespoň pár-denní přetržka s osvěžujícím deštěm. Kromě vysokých teplot toho je teď v mém životě více než dost. V domě děláme rekonstrukci, takže se tu pohybuje instalatér, malíř, podlahář, okenář, to vše doprovází hluk, bordel a neustálé telefonáty, kdo kdy přijede, jestli někdo bude doma, a kolik to bude stát. Opravdu hodně se těším, až to bude všechno hotové, což by se mi do konce prázdnin mohlo snad i splnit! V práci jsme do toho slavili 20. let založení našeho domova pro seniory, vložili jsme do toho hodně času, péče a nápadů, a po akci jsme byli patřičně psychicky i fyzicky vyčerpaní. No a já se do toho rozhodla vrátit se aktivněji ke geocachingu, takže sem tam po práci zajdu na nějaký event, což naprosto vyčerpá veškeré moje sociální zásoby a já jsem totálně grogy. Takže jistě chápete, že volný čas trávím zalezlá doma s gramofonovými deskami, voňavými svíčkami a k tomu střídám čtení knihy a sledování anime. První odpočinek, který mě čeká, jsou první dva týdny v srpnu, kdy jedu s taťkou a maceškou do Chorvatska. Jedeme autem a já budu poprvé takhle dlouho řídit, takže jsem z toho dost nervózní, ale jsem odhodlaná a docela se na to i těším. Tak jo, lidi, jdeme na další týden! Do boje s horkem, prací a řemeslníky :) Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. Vedro, ve kterém se nedá existovat, a už přes dva měsíce stavba v ulici ... naprosto libová kombinace. :'D

    OdpovědětVymazat
  2. Vedro nesnáším a do toho rekonstrukce - chápu, jsem na tom totiž stejně, akorát vlastnoručně :D ještě že existují věci jako anime a knihy, to mě drží.

    OdpovědětVymazat