2024/06/18

Barbora Poláková - Poď si

Už kolikrát jsem na tento blog psala, že hudba je moje vášeň, a jsem moc ráda, že pokud jde o českou tvorbu, začíná se doba zase trochu lepšit a kvalitních interpretů je více. Jedním z neobyčejných a osobitých zpěváků je třeba Bára Poláková, ke které se stále vracím, a která má stále nové a originální kousky - jako třeba tento se "Samicí", miluju!

Abyste pochopili, není tam v podstatě žádný zajímavý text, ani to dohromady nedává smysl, ale vždycky když tuhle písničku slyším, tak se mi vybaví mamčina kamarádka, která mi nadává, když použiju nějaké anglické slovo, že mi nerozumí a mám mluvit česky. A na to mi kolegové v práci, když použiju nějaký český nicméně odbornější termín, řeknou totéž. Já miluji češtinu, to, jak je rozvětvená a všeříkající, ale angličtina k tomu dneska už nepopiratelně taky patří a tohle je prostě love <3 "A esi tahle cru cru cru není dost true true true, no tak je to fake fake fake!" :D

5 komentářů:

  1. Mně tvorba B. P. nepřijde moc jako hudba, resp. mi připadá, že je v ní důležitější i nějaká divadelní složka. Pokud jsem pochopil, tak to tak i začalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to tak začalo, konec konců, Bára byla prvotně herečka, ale věřím, že se teď realizuje i skrze hudbu, například po rozchodu s Pavlem Liškou. Svého hereckého ducha si v tom každopádně zachovává dál, a za mě je to skvělý <3

      Vymazat
  2. Pořád mám nejradši Nafrněnou. 😁

    OdpovědětVymazat