2024/04/01

To-do list se odkládá pro můj nezájem.

Poslední asi dva týdny mám děsně línou náladu. Hlavním důvodem jsou dělníci, kteří nám dělají novou dlažbu, takže je tu hluk, prach, navíc mají hoši strašně nahlas rádio, a všude odhazují nedopalky od cigaret. Přestavba je díkybohu u konce, a oni po sobě naštěstí uklidili, ale já asi budu potřebovat pár dní, abych se nějak dala do kupy, trochu si odpočinula a začala zase normálně fungovat. Hlavním bodem, který mi na té unavené náladě vadí, je, že nedělám ale lautr vůbec nic. Nemám náladu zajít zkontrolovat svoji kešku, nechce se mi číst rozečtená kniha, o nějakém (potřebném) jarním úklidu ani nemluvím. Teď budou následovat čtyři pracovní dny (vlastně jenom tři, protože mám úvazek jenom 0,8, takže budu mít ve čtvrtek volno), tak doufám, že se konečně rozjedu, a alespoň v ten volný den vezmu koš a trochu si to tu zútulním. Nemluvě o tom, že do té nové zámkové dlažby budu muset po kouskách zametat písek, aby se nerozjela a vypadala pěkně :) Přeji všem krásný zbytek velikonočního období, které nekončí dneškem, ale trvá až do letnic (tedy alespoň v tom náboženském slova smyslu). Anebo alespoň krásný začátek jara, které bude po změně času už jenom lepší a lepší! 

1 komentář:

  1. To muselo být otravné a nepříjemné, ono je takové unavené počasí, taky přeji hezký začátek jara. 😊☺

    OdpovědětVymazat