2024/03/29

The Sims 4: Výprava na Batuu

Minulý víkend jsem měla náladu na staré dobré Simíky, a protože jsem chtěla zkusit něco nového, koupila jsem si speciální herní balíček vydaný ve spolupráci s franšízou Star Wars. Ve výpravě na Batuu jsou vyobrazeny NPC postavy přímo ze Star Wars, jsou tu Rey a Vi Moradi, které vedou Odboj, Kylo Ren a Agnon, kteří tu velí Prvnímu řádu, a také Hondo Ohnaka, vůdce frakce Darebáků (pašeráci).


Ve městě se může simík naučit nová jídla a drinky, zahrát si sabacc, nakoupit droida nebo světelný meč. No a pak už jenom zbývá vybrat si, jestli se přidat k autoritářskému Prvnímu řadu, rebelantskému Odboji nebo udělat pár práciček pro Darebáky. Příběh je docela snadný, zvlášť když máte najít podezřelé osoby, které to mají napsané nad hlavou :) Přiznávám, že jsem jednou musela použít cheatovku, ale jinak to byla docela sranda. Podle toho, k jaké frakci se simík přidá, se může dokonce proletět v X-wingu, TIE echolonu nebo dokonce Millennium Falconu. Nakonec hlavní mise dojdou a simík už může jenom opakovat vedlejší mise k vydělávání galaktických kreditů. Takže zbývá jen zkusit další frakci ;) Tak co, mám tu někoho, kdo hraje The Sims 4?

Žádné komentáře:

Okomentovat