Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/11

Zlatá záře, jako šíp protnula můj život...

Ohaio mina! Vaše Saiko-chan je opět u počítače, aby Vám sepsala novinky ze svého života ^^ Začněme věcí ze které jsem nadšená naprosto nejvíc a to novou hlavou. Mám účes alá podkova, bohužel ne s modrým melírkem, jak jsem chtěla nýbrž s blond melírkem, jenž, pokud to tak mohu hodnotit, mě sluší ^^ Další věcí, ze které jsem nadšená je moje new tričko s motivem našich nových krásných Brněnských hodin ^^ No a dál tu máme ten krásný pocit, že budu zítra ještě doma a ve středu jdeme se školou do kina ^^ Nj... jsem prostě šťastný človíček ^^ Jediné negativní myšlenky skrývá fakt, že si moje předrahá mamnka usmyslela, že budu žehlit a prát a bůhví co ještě... No nic děti moe, zase poběžím... pro zatím se s Vámi loučí a chystá plán na přizabití svojí maminky...
...Vaše Saiko-chan ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat