Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/10

Napořád a nikdy svá...

Ohaio mina! Je tu konec neděle a někteří z nás nejdou zítra do školy... ano je to tak ^^ Na naší škole se píší zkušební maturity a prvák až třeťák má náhradní program. No, rozhodně si ten zítřek užiju a to ne jen kvůli náhradnímu programu, obzvláště kvůli zítřejšímu odpoledni a návštěvě kadeřníka. Já vím, já vím, básním o tom už od středy, ale děcka nevíte, jak já jsem nadšená. Nejdřív se zapracuje na střihu a pak melírek... modrej (doufám ^^) Jáá jsem nadšená ^^ No a s tím taky souvisí již slibovaný design... který se tu objeví v následujícím týdnu... já osobně doufám v úterek, neboť máme opět náhradní program a k tomu jdeme ještě ve středu do kina... Nejlepší ovšem na tom všem je, že jdeme ve čtvrtek na sedmou -.-" no co už... Dobrá děti moe... musím jít ještě trochu pouklízet... prozatím se s Vámi loučí...
...Vaše Saiko-chan ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat