Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/10/08

Excusez moi? Chro-chro... Oui!

Děti moe ^^ dneska byl naprosto úžasný den. Nejdřív jsem ve školičce dostala jedničku z matiky a pak jsem dostala pochvalu, že jsem velice chytrá dívka ^^ Na cestě ze školy jsme se s děvčaty stavily na náměstí Svobody, kouknout se na nový orloj ^^ Cestu domů jsem strávila se svojí Zisi-chan, kde jsme plánovaly pokračování Střední školy ^^ Nakonec jsme se šly projít a na cestě jsme narazily na starou dobrou známou Gábinku ^^ Sedly jsme si na zastávku a dělaly jsme blbosti až do půl šesté ^^ No dneska prostě dokonalý den ^^ a k tomu v pondělí a úterý nejdu do školy a ve středu jdeme se školou do kina ^^ děti jak já jsem nadšená ^^ Pro teď se s Vámi loučí...
...Vaše Saiko-chan ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat