Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/13

Téma týdne: Sen

Říká se, že se člověk ve svých snech vyrovnává se svými vnitřními problémy. Zdají se nám sny, a i když si je někdy (u mě platí většinou) nepamatujeme, jsou důležité k tomu, abychom se z života nezbláznili. Ale to se jenom říká. Sny můžou být naše nevyplněná přání, sny mohou vyjadřovat to, čeho se bojíme. Ale někteří (jako třeba já) mají sny, které lidský rozum nebere. Jednoho dne, se třeba tak učím do zdravky u televize, pak na chvilku zaberu a už se mě zdá, že mě honí obří stříkačka (já navíc injekce nesnáším). Po brigádě v kanclu se mi zdálo, že mě chce sežrat skartovačka. Anebo jsem se jednoho dne dívala na Jurský park, a pak se mi v noci zdá, že otevřu okno a tam stojí T-Rex :D A jak jste na tom vy, copak vaše sny?

Žádné komentáře:

Okomentovat