Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/05

Představivost vládne světu...

Ohaio mina! Je tu neděle a někteří se chystají na další školní den. Mě osobně namíchlo, když jsem slyšela, že na mé bývalé základce začínají až další pondělí. Ale co už :D Já se každopádně nepřipravuji do školy, nýbrž na přestavbu svého pokoje. Nebude to v nejbližší době, nejdřív musím sehnat money :D Každopádně jsem zjistila, že můj pokoj má naprosto nemožný rozměry, a k tomu všemu, víte jak mají normální pokoje 4 stěny? Tak můj má stěn 11. Nedokážete si to přestavit, ale já v tom žiju :D Ale za to má vlastní koupelnu a šatní skříň, takže si až tak nestěžuju :D Nic, děti moje, jdu měřit a vy se tady mějte...

Žádné komentáře:

Okomentovat