Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/29

Nevídáme pravé tváře, ale jen masky na nich přiložené...

Ohaio mina! Po delší době deníčkuju ^^ Takže, píšu takhle po ránu, neboť mám prozatím volno. Se třídou se setkáme až o půl desáté před Mahenkou a půjdeme na divadelní představení Revizor. Celkem se těším, jen mě naštvalo, že to jak idiot čtu a mi si na to jdeme do divadla. Jsem mohla číst úplně něco jiného, a třeba bych nebyla ve skluzu. Každopádně ani nemám tušení, co si budu brát na sebe, a to nemluvím o tom, že mám ještě mokrou hlavu. No nic, děti moje, loučím se s Vámi a odpoledne se zase ozvu ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat