Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/07

Konečně bez brýlí...

Moje neutuchající touha po kontaktních čočkách bude konečně naplněna. Zítra jdu do optiky a pokud nebudou žádné potíže, budu je mít ^^ Už žádné otlačeniny na nose, už žádné rozhodování, jestli spíš dioptrické nebo sluneční brýle, už žádné strachy o to, aby na ně někdo nesedl, nedupl, nerozšlápl. Úplně hafo moc se těším, děti moje ^^ To je jedna věc, jinak dneska se nic zvláštního nedělo, ale zítra se bude dít. Zítra máme na sedmou a naštěstí naše skupina má pouze do půl jedné, druhá skupina má až do půl čtvrté (upřímně nezávidím). Jinak k čočkám zítra půjdu ještě nakoupit nějaké oblečení a možná koupím další boty. Mám jich málo (plný botník, ale to je fuk ^^). Mějte se tu krásně děti moje ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat