Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/09/10

Cukrové kuřecí hranolky...

Aleluja, máme tu pátek, děti moje a konečně nastává víkend! Dnes byl celkem klidný den. Vyučování probíhalo v klidu a jelikož jsem ve třeťáku, máme už hodně praktických hodin a na něco nezajímavého, jako je matika, jsme dnes měli supla :D Během třetí hodiny se mi stalo, že jsem tak mrkla a po tváři mi najednou padá čočka z levého oka, jako krásný. Hlavní ovšem bylo, že ta čočka s vyššími dioptriemi mi v oku zůstala :D Jinak jsem byla s Rose a Šárkou v Mekáči a pak jsem jela domů se Zisi... Byla jsem moc spokojená :D No a co se bude dít zítra? Na bloček přidám měsíčník a nějaké ty články ke zvednutí návštěvnosti, a pokud se něco nestane tak budu zítra pracovat u strýčka a podávat tašky na střechu :D No tak zatím se tu mějte děti moje... 
P.S.: cukrové = Coca Cola; kuřecí = McChicken; hranolky = hranolky :D

Žádné komentáře:

Okomentovat