Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/08/09

Téma týdne: Upíři

Ano, další moje neutuchající vášeň. Musím říct, že tyhle "bájné obludy z pekel" živící se lidskou krví, jsou moje nejoblíbenější téma na čtivo. Aktuálně čtu House of Night: Betrayed (Škola noci: Zrazená). Ano, jsem velkým fanouškem upírů a to i přes to, že třeba z takového Twilight jsem četla jen jedničku :D (nejsem totiž neutuchajícím fanouškem Edwarda a kdybych si měla vybrat, tak jednoznačně vede Jacob :D) Ovšem na mém žebříčku se za Školou noci umístili další upíři a to Damon a Stefan ze skvělé knížky Vampire Diares (Upíří deníky) a i když jsem tuto sérii začala teprve číst, poprvé nad knihou zvítězil seriál, kde je Ian Somerhalder v roli Damona naprosto k sežrání *_* Když jsem ovšem řekla, že jsou upíři nejlepší na čtení, nikdo neřekl, že jsem o nich pouze četla. Takové seriály jako třeba Buffy (Přemožitelka upírů) či Angel (kde v obou případech vede Spike ♥-♥) také prošli mým životem a to ještě nemluvím o skvělém seriálu True Blood (Pravá krev). Upíry opravdu miluju, i když se nevyrovnají mé lásce k anime a manze. Jsou ale hnedka za nimi :D

Žádné komentáře:

Okomentovat