Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/08/17

Návrat ztracené ovečky ^^

Moc prosím, nebijte mě!! >_<" Velice se Vám omlouvám za svojí týdenní nepřítomnost a hlavně za to, že jsem to neoznámila předem. Jela jsem na týden do Polska, pak jsem jednu noc byla na oslavě a dneska jsem se vrátila z druhé :D Osm dní jsem nespala ve své postýlce a strašně se těším, až se zase natáhnu :D Zažila jsem spoustu nových věcí, cosplay už mám na příští AnimeFest z 90 % hotový :D Mám nový krásný batůžek a řetízek se sharinganem :D Teď ještě přidám pár článků a pak se půjde vybalovat ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat