Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/08/23

Hráčská vášeň

Ano, je to tak děti moje, propadla jsem opět hráčské vášni a to tak pitomé, že to snad není možný. Po několika staletích jsem opět začala hrát Simíky :D Nežertuju, je to fakt :D Jednoho dne si tak poklízím CD, najdu pár starých hudebních a najednou v rukách třímám The Sims 3 :D Nedávno jsem ho nainstalovala do noťasu s kámoškou, abychom, já už ani nevím proč :D A od té doby je tady u mě, no a já jsem to jenom tak jakože zapnula, a už to šlo z kopce :D Nejhorší je, že u toho úplně ztrácím pojem o čase. Tak si hraju a hraju a ono je najednou půl jedné ráno :D No hrozný to je :D Musím toho zase nechat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat