Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/01/01

Začátek...



Zdravím Vás.

Tenhle bloček se rozjíždí 1. ledna 2010.

Jmenuju se Marsí...
Mezi moje největší lásky patří kamarádi a rodina.
Potom taky můj milovaný foťák.

Miluju anime a mangu... mezi moji nej mangu
patří Naruto a z postav miluju Uchihy a Akatsuki.

Volný čas si vyplňuju například děláním kofoláčků.
Taky ráda chodím do kina na filmy s Johnny Deppem.

Jinak... zbožňuju modrou barvu a holky o mě
říkají, že jsem straka, miluju třpytivý věci...

Mějte se krásně a užívejte si života!

Žádné komentáře:

Okomentovat