Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/01/02

Já v anime 0.1

Od Samary-chan... díky moc, je to perfektní :D

Saiko

Vek: 15
Dedina: Listová
Hodnosť: ANBU

Minulosť: Narodila si sa v Listovej a ako malá si sa kamarátila s deťmi s Uchiha klanu. Tvojich rodičov však zabili a podozrenie padlo na teba. Preto si ušla a pridala si sa k ANBU. Odvtedy vedieš tulácky život a snažíš sa nájsť pravých vrahov tvojich rodičov.

Schopnosť: Tvoja schopnosť sú techniky s vodou. To ovládal aj tvoj klan a s výcvikom, ktorý si dostala od svojich rodičov si priam na majstrovskej úrovni.

Vzťahy: Si zamilovaná do svojho kamaráta z detstva - Sasukeho, avšak on o tom ešte nevie. Ešte si nemala tú česť stretnúť sa s ním po tom incidente s Orochimarom za čo ho aj patrične nenávidíš. Nemáš ešte rada Tenten a tvoja najlepšia kamarátka je Hinata, ktorá ti vždy vedela poradiť s problémom.


Tvoj frajer: nikto
Tvoja najlepšia kamarátka: Hinata
Tvoj najlepší kamarát: Sasuke & Itachi
Chalan, ktorého neznášaš: Orochimaru
Dievča, ktoré neznášaš: Tenten

Čo si o tebe myslia:

Naruto: Vždy sa mi páčili jej oči.
Sasuke: Občas mi veľmi chýba.
Sakura: Nemyslím si, že ona zabila svojich rodičov.
Ino: Hm...
Shikamaru: Podľa mňa je viac než jasné, že ona to neurobila.
Chouji: Tak prečo ju obvinili?
Neji: Možno to bolo celé skorumpované...
Tenten: Nikdy si nemôžeš byť istý. Ja som ju nikdy nemala rada.
Rock Lee: A Taijutsu vie?
Hinata: Pokiaľ viem, tak vedela vodné techniky.
Shino: Na to sa ale nepýtal, Hinata.
Kiba: Že mačka! Čo mali tí Uchihovci s mačkami?
Temari: Ja mám rada lasičky :)
Gaara: Podľa mňa má aj ten Shikamaru rád lasičky.
Kankurou: Podľa mňa má ten Shikamaru rád majiteľky tých lasičiek. Respektíve jednu.
Matsuri: O čom to hovoríte?
Sai: Mám ju v Bingo knihe, ale ževraj patrí k nám ANBU.
Hana: Ja ju vôbec nepoznám...

Kakashi: Stále nechápem, prečo také malé dievča obvinili z vraždy rodičov.
Gai: Keď bola malá, bavila sa s Itachim.
Asuma: To ešte nič neznamená.
Kurenai: Ja som počula, že Jiraiya trénoval samotného šéfa Akatsuki.
Iruka: To vážne?
Anko: A mňa trénoval Orochimaru a čo?
Baki: Vy ste teda pekné čísla v tej Listovej! Všetci do jedného!

Shizune: Mali by sme sa nechať preveriť.
Tsunade: Alebo preveriť Bakiho mozog.
Jiraiya: No, ale Nagato alebo Pein, alebo jak sa to teraz volá mal blbé detstvo a za to ja nemôžem.

Pein: Myslím, že som o jej klane počul.
Konan: V Listovej? Vodné techniky?
Itachi: Nepoznáš ju, Kisame?
Kisame: Nie, ale celkom rád by som :)
Deidara: Voda je nuda. Chce to BANG!
Tobi: Sempai, niekedy by ste si mali dať pauzu.
Sasori: Si si istý, že to je dobrý nápad, Tobi?
Zetsu: Ja si myslím, že hej.
Hidan: Pauza? To je nuda... Jedine kebyže sa reže alebo dačo :D
Kakuzu: Nie si náhodou emo, Hidan?

Orochimaru: Vodu veľmi nemám rád...
Kabuto: Mne vyhovuje.
Kimimaro: Mne je to jedno.
Sakon/Ukon: Povedz mi jednu vec, ktorá ti nie je jedno, Kimimaro.
Tayuya: Žeby Orochimaru?
Jiroubou: Od incidentu so Sasukem už nie :D
Kidoumaru: Krutý život odmietnutého miláčika :D
Karin: Ja by som bola rada, keby ma Orochimaru odmieta. Je to pedofil.
Juugo: Za mnou bol stále.
Suigetsu: Nikto netromfne mňa. Mňa nechával uzavretého v nádobe s vodou. Nahého!

Žádné komentáře:

Okomentovat