Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Anime: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/08/02

Téma týdne: Anime

Co asi tak napsat? Ano, anime se stalo nedílnou součástí mého života. I když osobně preferuji mangu, něco se prostě musí vidět a hlavně slyšet :D Když už totiž anime, tak pěkně v originálu, žádný zatracený dabingy, který anime tak akorát pokazí :D Většina lidí říká, že začala u Pokemonů a u mě tomu není jinak, ovšem, když jsem později začala pátrat po těchto animovaných postavičkách, narazila jsem na moji největší lásku, Naruta! Tohoto anime jsem se nemohla nabažit a hned potom jsem začala sledovat další. Mezi moje nej se později umístili i úžasná Nana a Bleach. Ovšem nejlepší zážitky, jsou z mého prvního AnimeFestu v mém úžasném rodném městečku, v Brně ♥-♥ Tento rok, jsem tam byla poprvé a byla jsem naprosto nadšená. Příští rok jedeme s mýma čečičkama a budeme tam i spát a mít konečně cosplay (Hidan, Tobi, Itachi a Deidara) a zajdeme si na sushi se saké, apod. Moc se těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat