Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Anime: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/07/30

Téma týdne: Homosexualita

Musím říct, že je to velice zajímavé téma. Hodně lidí způsob života těchto lidí odsuzuje a musím se přiznat, že jsem nikdy nepochopila proč. Nikdy jste si nevšimli, že takový gay je daleko lepší kamarád, než někteří vaši nejbližší? Já ano. Jeden můj velmi dobrý kamarád je homosexuál a i když je pravda, že po tom, co to o sobě veřejně rozhlásil, se ho hodně lidí začalo stranit, já jsem s ním pořád za dobře. Je to strašně hodný kluk a už hodněkrát mi opravdu pomohl. Proto jsem mu i já byla oporou v době, kdy to neměl zrovna jednoduché. Kvůli okolnostem se musel přestěhovat, protože se za něj styděla dokonce vlastní rodina. Ale já jsem ho měla vždycky ráda. Dokonce si pořád píšeme staré dobré dopisy. Nikdy jsem něco takového, jako je homosexualita neodsuzovala, vždyť už je i dokázané, že je to prostě vrozené a člověk se tomu nemůže do nekonečna bránit! Jsou to lidé, jako všichni ostatní! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat