Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Anime: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/05/06

Oficiálně! Na Animefest!

Oficiálně jsem nachystaná jít na Animefest. Bohužel je tu pár věcí, které mě velice rmoutí. Danča, Kačka i Zuzka nakonec nemůžou, takže to vypadá, že tam půjdu sama :( Nebudu mít cosplay, neboť mi moje drahá maminka zabavila šicí stroj, takže až příští rok :( No a nakonec doba, nemůžu na festu spát, takže to, že uvítání začíná o šesti večer se mě vůbec nehodí :( Alespoň doufám, že tam potkám pár fajn lidí a zajdu si na sushi :) Každopádně půjdu na:
  • v pátek:
Zahájení, ještě nwm jestli půjdu do Skaly, nebo k Bakalovi. a pak promítání: Letní válka.
  • v sobotu:
Bych určitě chtěla jít do Skaly na soutěž kostýmů, ale ve stejnou chvíli je u Bakaly přednáška o japonském jídle nebo v Continentalu přednáška o Hanafudě. Po obědě určitě půjdu k Bakalovi na Cosplay divadlo a na přednášku o Japonské módě. Potom na přednášku o výrobě Naruta, kde bude i sám ředitel studia Pierrot Júdži Nunokawa! Pak určitě půjdu na film Naruto: Souboj ve sněžné zemi, no a večer se rozhoduju mezi Bóšibari a YaoiXShounen. Prostě hromada programu!
  • v neděli:
Půjdu na zakončení conu a pak do města XD

Žádné komentáře:

Okomentovat