Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Anime: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/07/17

Téma týdne: Facebook

Většina ho máme, ale všichni ho známe! Facebook, internetový server, na kterém je zaregistrovaný každý druhý a třetí. Já sama si pamatuju na den, kdy jsem si FB zakládala. Bylo to tehdy v prváku během ICT. Začínala jsem s patnácti přáteli, protože tam víc přátel tehdy nebylo, no a dneska? Přes sto :D Na začátku jsem sice nevěděla, ani co tam mám hledat :D Když ve třídě začali hrát Pet Society, ani jsem nevěděla, kde to najít. Zpočátku jsem ani nevěděla, jak nahrát fotku :D Ale jak šel čas, začala jsem si na FB zvykat. A není to tak, že bych na něm byla závislá a potřebovala tam být každou minutu. Zajdu si na FB ale asi tak dvakrát denně :D Jako mínus počítám hlavně 'blbost' některých uživatelů. Např těch, co zakládají skupiny typu "Člověk s iq nad 150 pozná jestli je na obrázku čert nebo dvě ženy!" nebo testy typu "Jak se budou jmenovat tvé děti?" apod. Ale zase si myslím, že FB není až tak špatná věc a pokud tam nejste opravdu pořád, neklikáte ustavičně na Hlavní stránku, aby se vám načetli nové příspěvky a nehrajete hry, kam si posíláte SMS za stovku body, které stejně použijete na blbosti, tak jste na tom ještě dobře ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat