Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Anime: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/06/13

Co tě naučí jenom maminka...

  • Moje matka mě naučila OCENIT DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI:
    "Jestli se hodláte navzájem zabít, udělejte to laskavě venku, právě jsem uklidila!"
  • Moje matka mě naučila NÁBOŽENSTVÍ:
    "Modli se, aby to z toho koberce šlo dolů!"
  • Moje matka mě naučila LOGICE:
    "Proč? Protože jsem to řekla!"
  • Moje matka mě naučila PŘEDVÍDAVOSTI:
    "Ujisti se, že máš čisté prádlo, co kdyby se stala nějaká nehoda!"
  • Moje matka mě naučila IRONII:
    "Ještě chvíli breč a já ti k tomu dám skutečný důvod!"
  • Moje matka mě naučila MNOHO O VĚDĚ ZVANÉ OSMOZA:
    "Zavři pusu a sněz tu polívku!"
  • Moje matka mě naučila OHEBNOSTI:
    "Podívej se na tu špínu, co máš na zádech!"
  • Moje matka mě naučila VYTRVALOSTI:
    Nevstaneš odsud dokud nesníš všechen ten špenát!"
  • Moje matka mě naučila o POČASÍ:
    "Tvůj pokoj vypadá, jako kdyby tady před chvílí řádilo tornádo!"
  • Moje matka mě naučila ŽIVOTNÍMU CYKLU:
    "Přivedla jsem tě na tento svět a můžu tě z něj zase rychle sprovodit!"
  • Moje matka mě naučila ZÁVISTI:
    "Na světě jsou milióny nešťastných dětí, které nemají tak úžasné rodiče jako ty."
  • Moje matka mě naučila MATEMATICE:
    "Kolik chceš knedlíků?" Chci tři. Dostanu pět.
Jsou zkrátka věci, které vás naučí jenom maminka...

Žádné komentáře:

Okomentovat