Připnutý příspěvek

Ikony

Uživatelé Blog.cz si jistě pamatují, jak jsme okraje a menu stránky hojně obohacovali o pohyblivé ikony neboli stampky. Pár jsem jich našla!...

Aktuální činnosti

Kniha: Manga: Seriál: Anime: Hudba:
předchozí předchozí předchozí předchozí předchozí

2010/05/09

AF10 - Ukončení

Ukončení bylo... no prostě ukončení. Byla jsem ve Scale až o půl desáté, ale i tak jsem přišla včas na Dirty Pair (což se mi z části fakt líbilo a z části fakt ne XD) a závěrečné rozloučení. Při rozloučení nám ještě kluci umožnili, abychom jim pokládali nějaké otázky, ale když se dole v hale někdo na něco zeptal, mi nahoře jsme z toho měli fakt velký kulový :D Moc povedená byla ještě scénka co nám kluci předvedli a ještě jednou vyhlášení soutěží, pro ty, co na něm včera nebyli. Navíc nám dvakrát pustili znovu ono AMV z pátku. A nakonec se ještě dražil obraz, který se nakreslil přímo na Animefest a prodal se za 2 300,- (moc dobrá dražba XD) Každopádně se mi to moc líbilo a rozhodně tam jedu příští rok znova! A co jsem si dovezla? FestZin, visačku, přívěšek s Kushinou, černá ouška (která tam měli snad všichni), bílou čapku s ouškama a odznáček s Tobim ^-^



Žádné komentáře:

Okomentovat